Wetenschappelijk onderzoek heeft aangetoond dat mensen zoeken naar informatie die hun ideeën en overtuigingen bevestigen. Wat klopt met ons wereldbeeld vinden we tof, daar willen we méér van.
De sociale media hebben dat zeer goed begrepen.
Op Facebook, LinkedIn, Instagram, Twitter, Pinterest, Youtube, ... overal krijg je méér te zien in de trant van wat je al 'leuk' vindt, waar je op gereageerd hebt of zelfs waar je nét iets langer je ogen op laten rusten hebt.
Zo komen we zonder uitzondering allemaal in een informatie-tunnel terecht.
We zien enkel nog wat we al leuk vinden. We leren enkel mensen kennen die matchen met onze vriendenkring of waar we al een connectie mee hebben. In jouw organisatie zoeken mensen contact met mensen van dezelfde afdeling, met dezelfde functie. In jouw afdeling bijten mensen zich vast in hun eigen grote gelijk
Toch is het belangrijk af en toe impulsen te krijgen die niet kloppen met wat je al kent. Dat moedigt openheid, creativiteit, probleemoplossend denken aan. Allemaal eigenschappen die onmisbaar zijn om medewerkers het beste van zichzelf te laten geven.
Vanuit Aures geven we jou graag enkele suggesties om te zorgen voor nieuwe impulsen voor jouw medewerkers
Heeft jouw organisatie behoefte aan nieuwe krachten om weer verse input te krijgen?
Wil je een vacature invullen met kwalitatieve medewerkers?
Aures heeft niet alleen de expertise in huis om dat in goede banen te leiden, we hebben ook een uitgebreide databank met capabele kandidaten én een uitgebreid netwerk met contacten.
Voor elk HR-vraagstuk hebben wij het juiste antwoord.
Benieuwd hoe we jou aan een nieuwe uitdaging helpen of al ons gewicht in de schaal werpen om voor jou de meest geschikte medewerker te vinden? Maak dan nu een afspraak en kom langs voor een eerste kennismaking.
Onze vacaturedatabank geeft je een duidelijk beeld van de mogelijke uitdagingen die op je wachten. Niet meteen je ideale job gespot? Kom met ons praten en dan gaan we graag voor jou op zoek!